4 Şubat 2015 Çarşamba

Horoz ve Tavuklarımız...

Adı : AntiPati
Yaş : 1,5
Özellikleri : Yerli Damar, Silme, Ağır Elli Yavrular Verir.
Ayrıntılı Bilgi İçin : http://hinthoroz.blogspot.com/2007/04/gagalk-satlarmz-balamtr.html



Adı : Anne Küllü
Yaş : 3
Özellikleri : Dik, Taş ve Tırnak Kullanan, Çekeri Küvvetli Yavrular Verir, Seri ve Hızlı Horozların ilaçıdır. Her Elde Sistem Bozar.
Ayrıntılı Bilgi İçin : http://hinthoroz.blogspot.com/2007/01/altn-yumurtalar.html


Adı : Yavru Küllü
Yaş : 1
Özellikleri : Dik, Taş ve Tırnak Kullanan, Çekeri Küvvetli Yavrular Verir, Damızlığımın Bu Nesline Ayrıca Atkı ve Açık Özellikleri Katılmıştır. Fırtına Lakaplı Horozumun Birebir Kardeşidir.
Ayrıntılı Bilgi İçin :http://hinthoroz.blogspot.com/2007/03/tek-poz.html

Adı : DeatHTrap Junior
Yaş : 10 Aylık
Özellikleri : Dik, Taş ve Tırnak Kullanan, Çekeri Küvvetli, Atkı ve Cephe, Ayrıca Gagası Çok Küvvetlidir.
Ayrıntılı Bilgi İçin :
--------------Resimleri : http://hinthoroz.blogspot.com/2007/03/koca-kafa-kaln-bacak.html
--------------Video : http://hinthoroz.blogspot.com/2007/04/deathtrap-junior-vs-firtina.html

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben bu horozlara ve tavuklara nasıl sahip olabilirim ???

Adsız dedi ki...

ya abi bu satış noktası kocaeli izmitin neresinde??

oguzhan dedi ki...

selam kardes senin horozlarin birsey degil seninle her konuda horoz atarim kiloda sinir yok tabiki paradada acilis 500 ytl kendine ve horozlarina guveniyorsan seni trabzondaki festivale beklerim o bos horozlarlada ugrasma 50 liralik horozlar onlar :) dusun ve cvp yaz bekliyorum...

Adsız dedi ki...

nerde burası

Adsız dedi ki...

bitane horoz satın almak istiyorum bana bitane boyu uzun ama yaşını doldurmamışp ve silme olmayan bi horoz lazımmmmm

Adsız dedi ki...

gardeşim iyi horozcu tavuk satmaz

Korsalı dedi ki...

Selamlar;

İyi horozcu neden tavuk satmaz,korkak olduğu için kendi neslinin başkalarının eline geçeceğinden ve yavaş yavaş neslinin başkaların elinde kendisininkinden daha iyi olacağı için iyi(korkak) horozcu tavuk satmaz. Bizim kimseden korkumuz yok sen benim neslimi iyiye götür ben kendi neslimi seninkinden iyi yapmak için uğraşıyım.

Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

kardeş bende yılardır bu işin içinde biri olarak bencede horozcu adam tavuk satmaz tavuğu kim satar horozu kar amaçlı kullanan insanlar satar onlarında elındeki damarsızdır güvenilmez kise alınmasın bu iş böyledir

Korsalı dedi ki...

Selamlar;

Size hak veriyorum. Horozcu tavuk satmaz. Bizim horozculuğumuzda bu kadar işte, kötü, işe yaramaz, damarsız tavukları satıyoruz.

Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

insaf ya kim 450 liraya horoz alır kul hakkı yemek bu kadar kolaymı.bende hint horozu besliyorum horozuna güvenen gelsin bende satıyorum ama ben 450 liraya değil. 450 liraya bir aile 1 aylık geçimini sağlıyor.20 senedir hint horozu besliyorum en fiyatlı horozum 80 lira gelenler oluyor bazılarına bedava veriyorum. öbür dünyada 450-500 liraya bu sattığın horozları yediğin kul hakkını sana sormayacaklarmı. geçenlerde bir çocuk gedi. yetimmiş. benden horoz istedi bende 1 yaşında hint horozu ve 11 aylık hint tavuğunu bedava verdim okula gidiyordu bende 20 lira parada verdim.ben bunları hava olson diye anlatmıyorum.aksine sizin gibi para düşkünlerine ibret olsun diye. alma kul hakkını çıkar aheste aheste

Adsız dedi ki...

Ben hüseyin ilk önce saygılar ben hint horocusu hüeyin size şunu öylemek istiyorum sizler hnt horozlarınızı çok övüyorsunuz vede çok aşırı şekilde pahalı satıyorsunuz horozlarınızı güzel bir fiyata satın ki daha çok horozculra yetişmesini sağlayın ben de bir horozcuyum horozlara pahalı olmuyacak şekilde satıyorum daha çok horozcu yetişmesini saglıyorum saygılarla hüseyin tavas

tuncay dedi ki...

adamın horozları sıradan horoz degil gercekten güzel horozlar iyi horozcu tavuk satmaz derler kardesim adamın elinde bir cok yavrusu var on u satmaz bunu satmaz napçak okadar hayvanı satmayanların hayvanları cokmu iyi iyi olanda var ama büyütmeyin herkes benimki iyi der eger iyi bi kisideyse kimse horoz beslemesin herkes ondan alsın emegine saglık atmış interne bilgilerde vermiş nemutlu paraya gelince horozun fiyatına bu hastalıkdır alırsın almasssın ona yorum yapmanın anlamı yok tekrar kmise bu abi emegine saglık bi internet sayfası acmış hayvanlarını göstermiş ne güzel bence iyi horozcularda böle yapmaliki teşvikler olsun tekrar tşk ederim

Adsız dedi ki...

:-) site sahibi haklı beyler diğer tavuk satılmaz diyen arkadaşlar kendi nesilleri elden gidecek diye satmıyor bu adamı da kıskandıkları için böyle diyorlar ama fiyatlar gerçekten çok fahiş alan alır ama ben bu fiyata karşıyım

 
Kanatlı,Tavuk,Horoz,Civciv,Kanatlı Hastalıkları