10 Şubat 2008 Pazar

Mayis Yavruları İlk İdman...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

MAŞALLAH YAVRULARINIZI ÇOK BEGENDİM ÖZELLİKLE ÇİL YAVRU ÇOK İYİ EMEĞİNİZ YAGLI OLSUN KÜTAHYALI ADNAN

Adsız dedi ki...

merhaba ağbin ben sercan gerçakten yavruların çok beyendim allah yolunu açık etsin

Adsız dedi ki...

horozlar gzl ama önmli olan eli we kaçmaması ben shamo ve hint asil olarak 2 çeşit besliyorum ve festivallere gidiyoruz horozlarım sistemli yawrularınım ilk idmanlı olan vidodaki çürükte iyi bi gelecek var allah yolunu açk etsin horozlarn gzl msn adresimden irtibada geçebilirz istersen faces-smoke@hotmail.com

Adsız dedi ki...

horozlar iyi ama şunu bilin daha iyileri var...

Adsız dedi ki...

bence horozlar harika gelecekleri parlak

gama dedi ki...

horozlar iyi ama en iyi diye birşey yoktur iyin de iyi vardır...

Korsalı dedi ki...

Selamlar;

İyinin iyisi olmasa bu işin amacı ne olur?

Herkezde iyi var önemli olan iyileri yenmek.

Haklı ve Eşit bir maçta kazanan iyinin iyisi kaybeden iyidir.

Saygılar...

Adsız dedi ki...

el elden üsdündür her horozcu da 10 tane horoz war 1 tanesi sağlam önemli olan.1 tane olmalı oda tek sağlam olmalı.tek bir horozum war.çakır oda yeterli;)

Adsız dedi ki...

S.a erzurumda da bıldıgınız gıbı bole bı merak soz konusu... bylelıkle bende bu kervana katkınım abıcım yavrular guzel ılk ıdman bıraz kısa geldı bana ama sen daha ıyı bılırsın abı bakdımda senın adresını goremedım bana bı ulasırmısın can-dadas-erdem@windowslive.com bı kac danısmam gerekn konu olcakta

Adsız dedi ki...

aga bnce senin en iyi horozun
2.bağdem olm ne hareketli bir horoz o öle ya deepth die bi horozla dövüşnü izleddimde ne zıplıyo o bnce onu satmasaydın aga saygılar...

Adsız dedi ki...

ABİ BENDEDE YAVRU VAR YAKLASIK 4,5 AYLIK AMA KARMA SİZİNKİLERİN ELİ MÜKEMMEL SİZLE NERDEN İRTİBATA GEÇEBİLİRM ADANADAN OSMAN

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar benim horozum 4. 5. aylık idmana şimdimi başlıyım yoksa az daha büyüsünmü

Korsalı dedi ki...

Selamlar,

Genç kardeşim lütfen sitedeki tüm yazıları oku, sorunun cevabını alırsın.

Aşağıdaki linkteki tüm yazıları oku.

http://hinthoroz.blogspot.com.tr/search/label/%C4%B0dmanlar

 
Kanatlı,Tavuk,Horoz,Civciv,Kanatlı Hastalıkları